Showing posts with label personal. Show all posts
Showing posts with label personal. Show all posts

22 July 2011

S.E.S.A

sronok ase malam nie..yela da lama kte xmacam nie...


seronok!!!

saya memang suka gaduh gn orang..
suka sangat menyakitkan hati sape2..
pastu bila time nak tido mula lah mata jd macam mata panda..hmmmm..

saja mengedik~

saya yg ketiga dari yang 4
yang paling bertuah dalam siblings
sudah memiliki dan dimiliki
limau laici udang tembikai oren ++ubat('favourite')
love my family
love my lover
music r&b
Blm SE
3hari dalam seminggu
hate camera
privacy yg terlampau(maybe)
rasa-rasanya cukup lah...i dah okay.;)

setiap masa dan saat bersama Dye..tapi malam nie saya mendengar james blunt menyanyi lagu you r beautiful sorang2..mybe sampy kdengaran ayah start engine kete.grrrr..










09 July 2011

hanya untuk dye..



pic yang saje2..hehe..


tengok betapa gembiranye hubungan yg sebegini..
sedey,hepy,gado,majuk-majuk,manja semua ad dalam bercinta kan?
sama macam saya..
emmmm yup saya sayang dye..
sayang sangat2..
saya rindu dye..
sebab dye yang pertama dalam hidup saya..
saya xboleh hidup tanpa dye disisi saya..
memang semua orang xperfect ada kekurangannya..
tapi saya xnampak semua 2 ada dalam diri dye..
dye dah terlalu sempurna buat saya..
ketawa n manja dye buat saya lupa semua 2..
nak tau kenapa dan sebab saya lupa semua 2?
sebab dye bahagiakn saya..
dye jaga saya..
tapi.............!!
kadang2 saya terpikir..
mungkin saya bukan yang terbaik buat dye..
kenapa semua nie harus berlaku..
saya terbang tanpa sayap..
saya belari tanpa kaki..
resah tanpa bayang dye..
sasau bila xdengar suara dye ary2..
emmmm lau saya xbek gn dye..
saya call jgak dye banyak kali..
walaupun dye xcakap pe2 pn saya xputus asa..
lau la dye tau ble saat2 macam 2..
saya tengok j pic2 dye..
ukak facebook dye(dulu la)
tengok pe2 yang terbaru,komen2..n everything ttg dye..
emmmm emmm..


awak..
saya sayang awak lagi tau...
awak jangan sesekali tinggalkn saya ea..
saya xpernah ase bosan tau jemu layan karenah awak..
malah saya ase rugi lau xlayan awak..
rugi sangat2..
saya xpernah menolak lau awak nk ym gn saya..
saya ag suka au..


emmmmmm saya ase 2 jek yang saya nak cakap malam nie..
xbunga2 pn cuma kata2 yang lahir dr hati nie..
k lah..
love u soooo much dear..as much as twinkle-twinkle little star..
tido peluk kuat2 tau..^_~

30 June 2011

Aishiteru


moodaishiteru
Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagikuSaat ku harus bersabar dan trus bersabarMenantikan kehadiran dirimuEntah sampai kapan aku harus menungguSesuatu yang sangat sulit tuk ku jalaniHidup dalam kesendirian sepi tanpamuKadang ku berpikir cari penggantimuSaat kau jauh di sanaWalau raga kita terpisah jauhNamun hati kita selalu dekatBila kau rindu pejamkan matamuDan rasakan a a a akuKekuatan cinta kita takkan pernah rapuhTerhapus ruang dan waktuPercayakan kesetiaan iniPada ketulusan a a ai aishiteruGelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curigaEntah penantianku takkan sia-siaDan berikan satu jawaban pastiEntah sampai kapan aku harus bertahanSaat kau jauh di sana rasa cemburuMerasuk ke dalam pikiranku melayangTak tentu arah tentang dirimuApakah sama yang kau rasakanSatu sendiri pikiran melayang terbangPerasaan resah gelisahJalani kenyataan hidup tanpa gairahOo.. uoo.. lupakan segala obsesi dan ambisimuAkhiri semuanya cukup sampai di siniDan buktikan pengorbanan cintamu untukkuKu mohon kau kembali...
emmm rindu sgt kt dye tau.setiap masa memerlukan dye disisi..sbb
dye yg bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dgn rela n ikhlas bukan sbb terpaksa.
dye yg sentiasa menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap (n nyanyi2).
kdg2 dye mcm anak kecil (like d n d) yang meminta perhatian sbb dye mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.
dye slalu mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dye sentiasa berasa curiga( nk tau j sy wtpe hehe)..
dye slalu memastikan keselamatan kekasihnya..
dye ske meluangkan lebih banyak masa dgn kekasihnya walaupun trpaksa menunggu kasihnya dgn sabar.
dye banyak mnasihati kekasihnya  kerana dia amat menyayangi kekasihnya...
dye menganggap kekasihnya sbagai org yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri.
dye pandy mrajuk kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya..
dye ikhlas mementingkan kekasihnya dr dirinya sendiri..
dye xsuka ada orang lain rapat dgn kekasihnya.
dye akan mula risau bila kekasihnya berjauhan drpdnya terlalu lama..
dye berusaha mnjaga kebebasan kekasihnya kerana perasaan jelesnya.
dye mudah berasa jeles dan sensitif bila kekasihnya xmenumpukan sepenuh perhatian padanya (alya)..
dye sentiasa takut kehilangan kekasihnya..
dye lah kesayangan saya..
Kimita tuokukitemoKiminoi shuaguaratalaShiniteruyo shiniteruyo...
walaupn kmu jauh,saya tetap mengingat kamu…percayalh..