09 July 2011

hanya untuk dye..



pic yang saje2..hehe..


tengok betapa gembiranye hubungan yg sebegini..
sedey,hepy,gado,majuk-majuk,manja semua ad dalam bercinta kan?
sama macam saya..
emmmm yup saya sayang dye..
sayang sangat2..
saya rindu dye..
sebab dye yang pertama dalam hidup saya..
saya xboleh hidup tanpa dye disisi saya..
memang semua orang xperfect ada kekurangannya..
tapi saya xnampak semua 2 ada dalam diri dye..
dye dah terlalu sempurna buat saya..
ketawa n manja dye buat saya lupa semua 2..
nak tau kenapa dan sebab saya lupa semua 2?
sebab dye bahagiakn saya..
dye jaga saya..
tapi.............!!
kadang2 saya terpikir..
mungkin saya bukan yang terbaik buat dye..
kenapa semua nie harus berlaku..
saya terbang tanpa sayap..
saya belari tanpa kaki..
resah tanpa bayang dye..
sasau bila xdengar suara dye ary2..
emmmm lau saya xbek gn dye..
saya call jgak dye banyak kali..
walaupun dye xcakap pe2 pn saya xputus asa..
lau la dye tau ble saat2 macam 2..
saya tengok j pic2 dye..
ukak facebook dye(dulu la)
tengok pe2 yang terbaru,komen2..n everything ttg dye..
emmmm emmm..


awak..
saya sayang awak lagi tau...
awak jangan sesekali tinggalkn saya ea..
saya xpernah ase bosan tau jemu layan karenah awak..
malah saya ase rugi lau xlayan awak..
rugi sangat2..
saya xpernah menolak lau awak nk ym gn saya..
saya ag suka au..


emmmmmm saya ase 2 jek yang saya nak cakap malam nie..
xbunga2 pn cuma kata2 yang lahir dr hati nie..
k lah..
love u soooo much dear..as much as twinkle-twinkle little star..
tido peluk kuat2 tau..^_~

No comments: