28 January 2012

blogger lelaki hilang???

entry malam nie....bagaimana saya nk tarik blogger lelaki datang ke blog saya..any suggest??....sebab apa?stelah dbuat bancian uji selidik didapati 80% follower blog saya adalah dari  kaum hawa kehkeh..

mana blogger lelaki ya??..

7 comments:

ZalinaSamsuddin said...

awk tukar jd perempuan. then,, ramai lah lelaki follow :P

midonz said...

Cuba masukkan entri2 yang boleh menarik pembaca lelaki masuk.. sebagai contoh awak boleh memuatkan isu2 perdebatan antara lelaki dan perempuan.. rata2 pembaca lelaki akan masuk ke entri anda tapi mereka ni jarang nak beri komen atau jadi follower.. berbanding wanita suka berikan komen walaupun tak banyak dengan harapan anda akan menjengah ke blog mereka pula nnt.. apa pun, jika anda blogwalking ke tempat lelaki dan memberikan komen2 yang menarik dan tertarik, saya yakin mereka akan menerjah blog awak pula nnt.. try la.. anggaplah ia suatu cabaran untuk awak...

Chenta Eyfa Najibrz said...

hehehe..dah awk lelaki mmg le ramai followez pompuan..bykkan info psal cite2 yg lelaki suke sure pasni ramai followez u lelaki

nur chahaya said...

salam...stuju dgn komen2 diatas..sbnrnya ade je blogger lelaki.rjin2 la BW ke blog lelaki..jgn BW ke blog pompuan je..hehehe :)

tp mcm lumrhkan..laki n pompuan ni mcm magnet..hehe

thankz singgh blog nur :)

Encik Fikhri said...

betul.agaknye la kan ramai blogger perempuan. blogger laki tak aktif sgt nak blogwalking ni..

The Adzhim said...

blogger laki dah datang..hohoho

midonz said...

hahaha... tambah sorang lagi.. join da club hehe
Anda free, meh jenguk tinta midonz pulak